.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
گردهمايي بزرگ شوراهاي شهر و روستاي بهشهر با سخنرانی مقیمی

دبير مجمع نمايندگان مازندران با اشاره به نقش شوراها در برطرف كردن نيازها و مطالبات به حق مردم گفت: شوراها امين افكار و نظرات توده‌هاي مردم هستند.

به گزارش فارس ، احمدعلي مقيمي پيش از ظهر امروز در گردهمايي دهياران، بخشداران و شوراهاي اسلامي شهر و روستاي پس از انقلاب شهرستان بهشهر كه به‌ مناسبت روز شوراها در مسجد روستاي كوهستان اين شهرستان برگزارشده بود، شوراها را نماد وحدت، انسجام، همفكري و زيبا انديشي توصيف كرد.
وي افزود: اين مجموعه كوچك، كمك كار بزرگي براي فرماندار و نماينده دولت محسوب شده و بايد با شناخت نيازهاي اصلي با توجه به استعداد و شرايط منطقه، پيگير كسب بودجه و اعتبارات شود و در برخورد با مردم رسم امانتداري را به‌جاي آورد.
دبير مجمع نمايندگان مازندران با اشاره به سال اصلاح الگوي مصرف، خاطرنشان كرد: تسري، تفهيم و تبيين الگوي صحيح مصرف و ايجاد بستر فرهنگي در اين زمينه راه حل مناسبي براي كم كردن درصد مصرف انرژي و به هدر دادن منابع در كشور است.
نماينده مردم بهشهر شوراها را به انسجام عملياتي بيشتر تشويق كرد و گفت: آنگونه حركت و تلاش كنيد كه خط مقدم عملياتي باشيد و در تمام حوزه‌ها به قدرتي تبديل شويد كه در كنار فرمانداري و ديگر دستگاه‌ها به مطالبات مردم با نگاهي تخصصي و عميق بنگريد و راهگشا و تأثيرگذار خوبي باشيد.
در ادامه اين همايش، فرزند آيت‌الله كوهستاني با اشاره به اهميت شوراها و با بيان احاديثي در اين ارتباط افزود: دين مبين اسلام در كنار هم بودن را دوست دارد و هر چيزي كه به اين پيوند خجسته بيانجامد را عزيز مي‌شمارد.
حجت‌الاسلام محمد كوهستاني گفت: خدمتگذاري به اين مردم كه شيعه اميرالمؤمنين هستند از همه چيز بالاتر است و با اعمال خداپسندانه و صادقانه خير دنيا و آخرت را به خود به همراه داريد.
وي خدمت را فرصت دانست و افزود: از اين فرصت براي رضاي خدا استفاده كنيد زيرا اگر فرصت‌ها از دست بروند، توفيق خدمت هم از دست مي‌رود.
فرماندار بهشهر نيز در سخناني با اشاره به بودجه 13 ميليارد توماني در سال 87 و اختصاص 70 درصد آن يعني بيش از 9 ميليارد تومان به اين شهرستان گفت: تاكنون بيش از 4 ميليارد تومان اعتبار جذب شده است.
محمدتقي باقري احداث راه‌هاي روستايي با مبلغ 6 ميليارد و 300 ميليون تومان و افزايش پنج‌ برابري اين ميزان نسبت به چهار سال گذشته افزود: احداث زيرگذر رستمكلا و دردست اقدام بودن دو زيرگذر در روستاهاي گرجي محله و سارو، آبرساني به 9 روستا از سال 85 تاكنون به ارزش 5/1 ميليارد تومان و در دست اقدام بودن آب‌رساني به هفت روستاي ديگر، مقاوم‌سازي 687 واحد مسكن روستايي و احداث 40 واحد مسكن محرومان در سه سال گذشته از جمله تلاش‌هاي دولت در تأمين خواسته‌هاي مردم روستا است.
وي خاطرنشان كرد: آبرساني شهري به مبلغ 3 ميليارد تومان و آسفالت قسمت‌هايي از شهرستان با هزينه 2 ميليارد و 400 ميليون تومان و ساخت فضاهاي فرهنگي، مرمت جاده عباس‌آباد و بناي چشمه عمارت و احداث پنج مدرسه با همت خيران از جمله كارهاي عمراني اجرا شده سال گذشته در بهشهر است.
اين نماينده دولت با اشاره به در پيش بودن انتخابات دهم از همه مسئولان و دست‌اندركاران اين حركت در روستاها و سه شهر بهشهر خواست تا مردم را به حضور حداكثري در پاي صندوق‌هاي رأي تشويق كنند و در صيانت و امانتداري آراي مردم هيچ سستي به خود راه ندهند.
وي تصريح كرد: خدمات ذكر شده جدا از مصوبات سفر بوده و تنها بخشي از پروژه‌ها و تلاش‌هاي بخشداران، دهياران، شوراها و شهرداران بهشهر است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.063 seconds.